Skip to content

תריסי גלילה – אופי ויופי בלחיצת כפתור

הבחירה של רבים לגבי התקנת תריסים, היא דווקא תריסי גלילה אשר נוחים לשימוש ומדויקים להפליא בהצללה והכנסת אור טבעי ואוויר מרענן לבית או לדירה. היום גם במשרדים ניתן למצוא תריסים חשמליים מסוג גלילה גם במסעדות ובתי קפה, במיוחד תריסים מסוג גלילה העשויים עץ, מה שמוסיף יופי וחזות מרשימה  עם נוסטלגיות וכן, אווירה חמה ומזמינה. ישנם תריסים חשמליים בדגמים ובצבעים שונים וכן, כאלה שיש בהם פתחים גדולים יותר בין השלבים. אלה הם תריסי מסוג גלילה, הנקראים תריסי אור, היות וכאשר פותחים את השלבים, אם באמצעות מתג חשמלי, או אם באמצעות שלט רחוק, הם מכניסים הרבה אור טבעי הביתה.

לא רק חומר הגלם חשוב בתריסי גלילה כי אם המנוע

כמובן שחומר הגלם בבחירה של תריסי גלילה הוא חשוב כי אם לב ליבו של תריס הגלילה והכוונה היא למנוע. כאשר מדובר על תריס כבד מסוג גלילה, יש להתייעץ עם היצרן או היבואן של תריסי הגלילה, על מנת שימצא עבורכם את המנוע המתאים שייבחר לפי האיכות של המנוע ומשקל התריס.. ככל שהתריס יהיה כבד יותר, למשל תריסי הגלילה שמותקנים בוויטרינה שמובילה לחצר הבית או למרפסת הדירה, יצטרכו מנוע גדול וחזק יותר, מאשר בחדרי השינה שבהם התריסים קטנים ובעלי משקל פחות יותר.

שילוב מושלם של תריסי גלילה עם חלונות מתאימים

השילוב המושלם של תריסי גלילה הוא עם חלונות בלגיים. מדובר על שילוב מנצח ועיצוב מושלם. ארכיטקטים רבים משלבים אותם יחד, מה שגורם למראה מושלם, רומנטי ומיוחד. יש לציין כי תריסים חשמליים מסוג גלילה, ניתן לחבר למערכת בית חכם, כך שניתן יהיה להפעיל אותם מרחוק, אם באמצעות המחשב הנייד, או באמצעות הטלפון החכם שברשותכם. יש לשים לב לתחזוקה ושימוש נכון של תריסים חשמליים מסוג גלילה, היות וטעות בשימוש עשויה לגרום לקלקול שמחירו יהיה גבוה. למשל שימו לב בעת סגירת התריס, אם קיים גורם כגון חפץ כלשהו שמפריע לתריס לרדת למטה.

תריסי גלילה לביטחונך ולביטחון  בני משפחתך

ברוב תריסי גלילה, קיים מנגנון של נעילה פנימית, מה שמונע פריצות לבית או לדירה, לבית העסק או למסעדה. בדרך זו, תוכלו להיות שקטים כי אתם ובני ביתכם מוגנים וכן, הבית יהיה מוגן, גם כאשר לא תהיו בבית. בגלל היתרונות הרבים של תריסי הגלילה, אנו רואים אותם בכל מקום, אם במגזר העסקי ואם בפרטי במיוחד, היות ונוח להפעיל אותם, ניתן לכוון בדיוק רב את ההצללה או האור הרצוי לכם בבית. שימו לב לרכוש תריסים מסוג גלילה אצל יצרן מוכר שמעניק אחריות רבה יותר משל יצרנים אחרים.

  • בנוסף נוכל להכניס יותר אור לבית על ידי צביעת השלבים בגוונים בהירים אשר לא בולעים את האור הנכנס בניגוד לגוונים כהים.
  • בכל מקרה חשוב מאוד לבחור סוג מנוע המתאים למשקל וגובה התריס, מחברה טובה כמו חברת  SOMFY.
  • מלבד העיצוב, כאשר אנו בוחרים תריס חשוב לשים לב לתקציב שלנו ולצרכים שלנו. אם מדובר בחדרי ילדים או פעוטות חשוב למצוא תריס שאינו מסיבי מדי ומאפשר חדירה של שמש טבעית ובריאה. אם מדובר בחדרי שינה של מבוגרים, חשוב למצוא תריסים איכותיים שנסגרים גם אם נרצה חושך מוחלט. בכל מקרה, חשוב לבחור תריסים איכותיים ועל התקנה איכותית של התריס.
  • בבחירת סוגים שונים של תריסים בולטים שני סוגים עיקריים והם: תריס אור הנפתח ל-18 מילימטר של פסי אור המחולקים בין השלבים. כאשר אנו בוחרים בתריס כזה חשוב להבין כי קיים פחות שקט בסגירת התריס. בתריס רגיל, לעומת זאת, קיימת כניסה שקטה של חריר אור בגובה של 2 מילימטרים בכל שלב והסגירה שקטה יותר.


תריסי גלילה וחלונות בלגיים
מעצבים רבים אוהבים לשלב תריסי גלילה עם חלונות בלגיים. היכולת להתאים תריסים בקלות למגוון סוגי החלון הבלגי היא נהדרת והשילוב הטכני ביניהם נחשב הרמוני ביותר. ההתאמה בין תריסי גלילה לחלונות בלגיים נכונה בעיני רבים, משום ששני האלמנטים נראים נקיים מאוד בעיצובם ולכן משתלבים נפלא ללא עומס מיותר.
מלבד תריסי גלילה ישנם תריסים ונציאנים חשמליים המתקפלים מעלה אחד על השני בצורה הרמונית ללא צורך בתיבת איסוף גדולה.
סוג נוסף של תריסי גלילה חשמליים הוא תריס שלבי אור הנפתחים בחריצים גדולים יותר בין שלבי התריס וכך מכניסים יותר אור. בתריסי אור יש לדרוש מאיש המקצוע, מתלים קטנים בחלקו העליון של התריס על מנת שהשלבים יסגרו עד הסוף ללא תקיעות.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments